Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Angelica - 21 oktober 2010 18:05

   Torsdag.


Idag så gav ju jag mig på fan för att jag skulle jobba enligt mig =P men gick inte så bra, va på Harmoni i typ 2 timmar, sen åkte jag hem, de tyckte jag så kass ut =P stämmer. Så jag ska vila upp mig för imorn, jobba SKA jag göra imorn!

Plus att jag måste va bättre imorn, fyller år så jag ska ha kalas imoen =)


Så jag ligger nu i soffan, kikar datorn och tv:n, så ligger Ozzy med mig här oxå. Alltid nåt.

Men man blir ju rastlös kan jag lova....Har så ont i lungorna/revbenen nu för att jag hostar så =/


Idag så har det snöat, inte okej, det får inte snöa innan jag fyller år! så e det bara, bläääää.

Men nu helt plötsligt så e det klarblå himmel och solsken, knepigt väder tycker jag allt...

Tog kort på snön.

 

  

 

  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards