Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Angelica - 7 oktober 2010 23:47

Torsdag.


Idag så va jag på Harmoni, precis i vanlig ordning. Fast jobbade inte med varken Kristina eller Helena, utan med Hanna idag, det gick bra.

Men det va seeeeegt idag! Segaste dagen på hela tiden, fanns inte mycket att göra, på grund av att Gustaffsons va väääldigt försenade med alla blommor vi hade beställt, så typiskt!


Efter jobbet, så åkte jag hem och bytte om och gjorde iordning mig inför gympa!

Mötte upp Carolina ( praoen ) så gick vi och va med på gympan, fy saaaatan va jobbig de e asså! Helt slut! men shit va gött det e efteråt, men det e ju såklart kul oxå, annars hade jag ju inte vart med där inte. Så betalade för ett medlemskort idag =)


Så nu jäklar! Mååååååååååste sluta med det däringa förbannade godiset!!!! Så blir allt görbra sen!


Fick ju ett trevligt sms idag om att mitt andra paket från partykungen.se hade kommit =) Så det hämtade jag ut med en gång! Allt va med! Sicken tur!


Det va ju en pirathatt, svärd och piratperuk. hihi.

Testad peruken förrut, satt verkligen perfekt, långt svart vågigt hår!!! Nice!

Blir bra detta seh!


Kommer ju banne mig räkna ner dagarna till den 30 oktober hahaha!


Nu ska jag ta mig en varm och skön dusch! Sen ska jag stänga av datorn, gå upp och slänga mig i soffan men bästekatten Lucifer och glo på tv! =)



Ovido - Quiz & Flashcards