Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Angelica - 17 oktober 2010 21:33

Söndag.


I fredags så jobbade jag 9-21.30 för att jag ville va ledig på lördagen. Igår så åkte vi till Lidköping och åt middag hos mormor. Jag solade även solarium, såååå gött! va länge sen nu.


På kvällen blev jag hemskt glad för då fick jag veta att Emelie, johnny och ett gäng från Göteborg skulle komma och hänga med oss till Oktoberfesten! =D Då blev jag glá! Hemskt trevlig kväll va det! Kristina hade förfesten, och det blev mycket folk där faktiskt =)

Hela kvällen blev väldigt lyckad! Askul preciiis hela kvällen!


Idag så kom Andreas, Josefine, Ellen och Signe hit =) jag och Ellen spelade bingolotto ikväll för hon ville det =) Men vi vann icke nåt. Har inte gjort så värst mycket denna kvällen annars. Tagit det lugnt.


Imorn får man se va som händer, Josefine, Ellen och Signe e ju kvar här medans Andreas e och jobbar, så får la se va vi hittar på, om vi hittar på nåt. På kvällen blir det givetvis träning =)


Nu ska jag ta det lugnt och kanske kolla om det e nåt vettigt på tv:n annars slänger jag på en film.

Ovido - Quiz & Flashcards