Alla inlägg under juni 2011

Av Angelica - 26 juni 2011 22:08

Söndag.

 

Ja det va inte igår jag slrev här direkt, var ett tag sen nu. Idag så vakande jag upp väldigt pigg och kände

att idag måste jag hitta på nåt. Så slog en pling till Sofia och kollade om hon ville hänga med till Överby =)

Visst ville hon det, så jag har köpt mig 3 par klänningar, sommarklänningar =) Så fina så!

Och väldigt bekväma!


  


  


  


Så köpte jag även nya tights och strumpor! Så tog vi oss en fika på Espresso House =)


Har varit i Lidköping hela kvällen och fått grillat och finfina efterrätter!

Ska bara slappa och ta det lugnt nu, har tagit mig en dusch.

Längtar tills helgen, förhoppningsvis så blir det jordgubbens på lördag och på söndag blir det

äntligen THE BIG 4! Som jag har längtat!!!!! METALLICA <3<3<3


Imorn blir det jobb, likaså på tisdag och torsdag. Sen ledig resterande dagar.

Ovido - Quiz & Flashcards