Alla inlägg under december 2010

Av Angelica - 15 december 2010 01:58

Vill ha och ska ha!


När pengarna har kommit in =)


Ser ni ser ni ser ni!!! hur snygg e inte denna då lr???=) mums!

Leopardväska!! ge mig!! =P


Jag tycker att denna kuvertväska va riktigt snygg. Ohja. 149 kr på H&M.

Men antingen så får jag vänta tills nästa vecka, då man förmodligen tänker köpa denna skönhet.

Får se om den finns ute i butik, annars får man väl skicka efter den =)


 

Av Angelica - 14 december 2010 22:14

Tisdag.


Idag så vaknade jag halv 1 =O hoppsan! Men kan ju va en förklaring på grund av att jag absolut inte kunde somna inatt, försökte verkligen men somnade ju aldrig. Satte på en film, tänkte att det kommer jag ju lätt somna till. Men icke, så somnade runt halv 4 imorse.....


Gjorde mig iordning och drog iväg till Ginza och köpte mig en film =) IT såklart =) Trodde att jag redan hade den men det hade jag tydligen inte. Så den ska jag kolla på senare.


Sen fixade jag mat till mig själv och duschade och fixade mig lite. Tog bilen och åkte till Lidköping, hämtade mormor så drog vi på Bio. Harry Potter. Den va bra. Då får man se när del 2 kommer ut oxå.


Nu ska jag fixa mig nån mat. Sen glo på filmen.

Imorn ska jag nog skicka in beställningen på katalog 17, Oriflame så det e gjort =)

Så alla får sina grejer snabbt =) Eller kanske redan ikväll, jaja det ordnar sig. Jag e ju ute i god tid med det iaf =)


IT

 


Harry Potter- Deathly Hallows

 



Av Angelica - 14 december 2010 00:24

jaaaa här sitter jag och har huuuur tråkigt som helst.

Vill inte sova, inte än. Vill se på film, men vilken som man inte har sett 700 gånger förut tro? hmmmmmmm.


Har iallafall nästan allt löst inför helgen:

Klänning - check

Örhängen - check

Skor - check


Håret? hmm - har kanske en liten aning om hur det ska vara. vill ha nedsläppt ( som vanligt ).


Va inne på hm:s sida och kikade lite. Hittade ett flummigt diadem som va på rea, bara 25 spänn! Får se hur det blir med det. Här har ni en bild på det iallafall.


 

Av Angelica - 13 december 2010 21:49

Sex and the city klänningen


 


           


 

Av Angelica - 13 december 2010 13:06

Tim Curry


Han har spelat en del flummiga saker!

Det e inte jag som har satt ihop bilderna, hittade detta på nätet!


Djävulen vet jag inte vilken film det e med clownen e ju IT och den under

e ju The rocky horror picture show.


 

Av Angelica - 13 december 2010 11:10

Måndag.


Igår så gjorde jag julgodis. Det blev chokladkola och knäck. Supergött!

Åkte till Kristian och Tina så de fick lite =) Vi gjorde tacos och kolla på the rocky horror picture show.

Den filmen va rätt så flummig! Men ändå bra på sitt sätt!


Idag så ska jag till Överby för att se hon man hittar en snygg klänning att ha på Sex and the city kvällen!

Hoppas hoppas!


Men innan det så ska jag in i duschen, fixa mat till mig, fixa mat till pappa som jag har lovat.

Till mig så blir det kyckling, ris och beárnesås. Blev inte varma mackor som jag hade tänkt.


The rocky horror picture show

 


Chokladkola

 


 


Knäck

 

Av Angelica - 11 december 2010 00:38

Fredag.


Igår så va min sista dag på Harmoni =( jättetråkigt!!!! Min så kallade "praktik" genom af va slut igår =/

Fick välja vad jag ville i hela affären, plocka till mig va jag ville tills jag kom upp i summan 500 kr =D så snällt av dom juh!


Så jag valde, 4 st olika blommor och 2 stycken lampetter från MIQ =) Nöööööjd!


Efter det så åkte jag direkt till Herrljunga och satte mig på ett tåg till Göteborg, där väntade jag 1 timme på en buss som tog mig till Sätila =) Nice!


Jag och Ellen åkte till Liseberg idag =) Alltid lika trevligt! =) Vi vann stjärnvinst denna gången oxå =D Vi va väldigt stolta haha. Jag har åkt till Liseberg själv med Ellen 3 gånger, alla de 3 gångerna har vi vunnit stjärnvinst! haha!

Denna gången på Sport lunch, riktigt god choklad!

Första gången vann vi på Marabou, andra gången på Dumle och nu tredje gången på Sport lunch!


Sen tog vi bussen tillbaka till Sätila. Där stannade man inte så värst länge, för jag skulle med ett tåg från Skene till Herrljunga. Andreas, Ellen och Signe körde dit mig =) Tack.


När man kom hem så stod det mat på bordet =) gött!!! Va superhungrig!


Imorn har jag fått order om att va på Harmoni strax innan klockan 1, för jag ska åka med de till Gustafssons på julbord =) På kvällen blir det julfest! Först förfest hos Tina =)

Längtar såååå!


Nu funderar jag på om jag ska gå ner till mitt rum och kika efter kläder som jag ska ha på mig imorn på kvällen, eller om jag bara ska stänga av datorn och sova? hmmmmm....


Ellen med vinsten

 


Av Angelica - 7 december 2010 22:17

Tisdag.


Ja idag så va jag på Harmoni som vanligt, kul som alltid. Men hemskt va klockan bara sprang iväg idag kändes det som!

Jag har varit seg och trött heeeela dagen, tråkigt när det e så.

Kan ju inte sova utan katt!!! De har nämligen fått bli utekatter på heltid =`( buhuu!!

Jag tycker faktiskt att det e jättejobbigt! Ni får tycka va ni vill, om ni tycker att jag e töntig när det gäller det, så tyck det då!

Stackars katter!!!


Slutade lite tidigare idag, åkte till Vara och hämtade Sofia, som va så snäll och åkte med mig till Överby =)

Lämnade tillbaka ett par skor, för tredje gången, på exakt samma ställe för exakt samma sak!

Men fick ett par nya! =)


På hemvägen blev det en trip till Jonslund för att lämna lite pengar till Angelica för helgens bravader i Sparbankshallen. Hon fixar biljetter =) Skulle egentligen inte dit, men nu så e det ändrat! Kan nog bli kul =)


Sen åkte man vidare till Vara, skjuttsade hem Sofia. Sen heeeeeem!!!! Mamma hade varit snäll och gjort mat åt mig ^^

Mums! Kyckling, pasta och beárnesås!!!


Nu ska jag hoppa in i duschen!!!


Bild på den lilla asken som jag köpte i Christina Scollins affär

 


Här en en bild på ett par skor som jag köpte för ett litet tag sen =) Helt nya!

 


Här e det nya skorna som jag bytte till idag =)

 


Ovido - Quiz & Flashcards