Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Angelica - 3 oktober 2010 22:32

Söndag.


Ja då har jag klickat hem en maskeradkostym! =D iiiiihhhhh! Jag och Kristian ska ju fira våra födelsedagar ihop detta året, så då ska vi även ha maskeradfest, och jag klickade då hem en piratdräkt! =D Jätteglad!

Nu behöver man inte tänka mer på det haha.


Så den kommer till mig om 1-2 dagar =) Niiiiice! Så får man hoppas på att den passar någorlunda, det va bara one size...

Jag kan väl tipsa om sidan för er som inte vet om den: partykungen.se

Finns massor!


Nu ska jag hoppa in i duschen, ta på mig morgonrocken, ta en ansiktsmask och kasta mig i soffan med Lucifer...

för jag e leeeeeedig imorn!!!!


Imorn så ska jag och mamma åka till Lisch när hon har slutat jobba, jag ska köpa mig ett par nya lackleggings =)

De jag har nu e ju så sletna så det syns inte ens att det e ett par lackleggings...

Får se om jag ska köpa de på GinaTricot eller nån annanstans... Det ser man imorn.

Tänker sova läääänge imorn jaaaa dåååå!


Hej svejs!



Av Angelica - 3 oktober 2010 17:33

Söndag.


Igår så va jag chafför åt några högar med folk, trevligt. Fick ihop rätt så rejält med pengar =)

Kom hem vid 3 inatt.


Idag så gick jag upp klockan 12 och gjorde mig iordning och åt lite mat, sen runt halv 1 så åkte jag upp till Harmoni för att jobba, det va Laskesöndag idag, så vi hade öppet, annars har vi stängt på söndagar. Men det va bara öppet 3 timmar idag, 13-16, men sålde för bra mycket, för att va på 3 timmar =) Vi hade drive på ljung idag, tag 3 betala för 2!

Typ inga ljung kvar nu, och det e så det ska va! =)


Ikväll ska jag bar ata det lilla lugna, e faktiskt lite trött... efter all körning igår fram och tillbaka, fram och tillbaka...

Så blir väl film senare o så.


Titta! Vilka fina Orkideér jag har! =D så många knoppar har det kommit på den! hela 8 st! på en stängel =O

Det e nice! Jag ÄLSKAR Orkidéer!

Nästa tatuering blir en Orkidétatuering, det har jag bestämt iaf! =) Har inga pengar till det nu, men önskar mig pengar när jag fyller år så då kan jag nog få råd till det! Yey!!!!! =) Åh, tänk min arm med Orkidéer som slingrar sig runt den och ut på bröstet!!!! =D mhmhmhmhmh!!!! =)


Sen så vet la inte jag va ni tycker om varken själva blomman lr tatueringen, om ni inte gillar det så gör inte det mig nåt, huvudsaken e att jag gillar det! Sen om ni tycker att det skulle bli fint/är fint så blir jag ju superglad såklart! =) Ser den framför mig!!! Längtaaaaaaaaaar!!!!!!!! Spara pengar spara pengar spara pengar! =P =)


 


 


 


 


Lucifer e knäpp! Han körde ner huvudet i Panterbegonian.

 


 



Ovido - Quiz & Flashcards