Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Angelica - 11 oktober 2010 23:13

Måndag.

 

Ikväll så va jag ju som sagt och tränade, fy skjutton va gött det va!!! =)

Men på torsdag så blir det ingen träning för mig, för då ska jag på barnklädersparty haha =)

Helena ska ha det hemma hos sig så jag ska dit bara för att =P

Josse ska skicka med en beställning på några kläder till Ellen och Signe.

 

Kan nog bli lite trevligt ändå, inte direkt varje dag man e på sånt hehe =P

 

Tränade ikväll som sagt, visste att det va en annan Eva som har på måndagar, men inte att det va lillEriks tjej, tyckte jag va kul =)

Väldigt bra träning oxå! Men shit va tiden gick fort! =O

 

Jaja. Lagade kvällsmat när jag kom hem, det blev potatisfratäng, kyckling och béarneisås, ovanligt haha, lr inte =P

Men fy va gött det e! Plus att kyckling e nyttigt!

 

Har precis kommit ur duschen, sååååå skönt! Sitter här nu och skriver med en svalkande ansiktsmask och en Tessie i knät.

 

Snart ska jag vandra upp till soffan och kika på tv, kanske sätter i en film.

 

Imorn blir det Harmoni med Helena =)

 

  

Av Angelica - 11 oktober 2010 15:37

Måndag.


Idag så fick jag ett brev från af, kul, hade tydligen skrivit fel datum ( som jag trodde ) men det e ju inget farligt, utan jag gjorde så att jag åkte till af i Lidköping och fick det fixat =) så det e lugnt nu =)

Sabina va snäll och åkte med mig oxå =) Så trökigt att åka själv.

Så känns bra att det e fixat nu!


När vi kom hem så hade mamma fixat mat till oss, gött!!! Nu ska jag göra varm choklad hade jag tänkt, det e kallt här!!

Sen kasta mig i soffan och bara slappa, slappa och åter igen slappa!!

För ikväll blir det träning!!! =)

Sååååå gött vill jag lova!


Nya bilder på kattungarna, 11 dagar.

 


 


 


 


 


 


Ovido - Quiz & Flashcards