Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Angelica - 5 oktober 2010 22:51

Tisdag.


Orka med att folk inte fattar vad man menar utan blir lite smått sura för att de har fattat fel? Blööhh! Skit samma.


Jag är iaf glad att Martina kommer hit på lördag för att hänga med mig till Kronan och bara ha kul! =) Pratade med kära Emelie oxå, hon e ledig både fredag och lördag, hon ska kolla upp om hon kan va ledig på söndag oxå, isåfall hänger hon oxå med till Kronan! Nice!


Så nu håller jag tumarna för att hon får ledigt då oxå! =) Kommer bli toppen isåfall! Om inte hon kan följa med så e det ju givetvis toppen att Martina ska med! =D


Saknar båda två såååå mycket! Har inte träffat Martina sen studenten och en kort visit på Överby! Emelie har jag inte heller träffat på ett tag! <3


Va på gott humör  tidigare idag iaf, köpte med mig en höstbukett som jag gjorde till mamma och pappa...

 


Lucy!

 





 

Av Angelica - 5 oktober 2010 19:53

Tisdag.


Idag så har det varit väldigt segt på Harmoni, men senare så kom det igång liiiite. Droppade in kunder lite då och då, men vi gick och pysslade med lite allt möjligt.


Idag fick jag iväg de däringa papperslapparna till af... gött det!

Fick även ett mess på min matrast att mina kläder hade kommit som jag hade beställt till maskeraden! =)

Så då kastade jag mig iväg och hämtade det! =D Va så perfekt!!! Provade de med en gång på Harmoni hahaha!

Den fick sig ett gott skratt iaf! haha! Riktigt nöjd!


Satt och kikade på partykungen.se igen med mamma.... farlig sida =P Vi beställde hem mer till min utklädnad =)

Ett svärd, en pirathatt och en piratperuk med sjal runt huvudet, långt vågigt svart hår! Nice! =)

Peruken hade fått bra respons så då litar jag på´t! Så de grejorna kommer jag att få på torsdag.

Egentligen så vill jag ju ha en ögonlapp, men det köper jag isåfall i nån leksaksaffär, e la inte så dyrt =)

Sen e jag ju verkligen en tiktig pirat! =)


Hoppas att alla andra e roliga och klär ut sig riktigt! och inte till exempel sätter på sig en cowboyhatt och säger " så nu e jag utklädd till cowboy" tycker sånt e tråkigt faktiskt....


Nu blir det till att ta på sig mysbyxorna, ta en katt ( Lucifer ) och slänga sig i soffan och glo på tv!


Ha det gött! =)

Ovido - Quiz & Flashcards