Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Angelica - 12 oktober 2010 23:39

Tisdag.

 

Har varit på harmoni idag. Idag så rullade det in kunder lite då och då.

Fick massor med varor idag, snitt mm.

Gjorde iordning en bukett till min fadder som fyllde år idag.

 

Ikväll så har jag varit på ett infomöte om Mary Kay, sminkbös och hudvård som man säljer.

Ville veta mer om det, och det fick jag. Fick även testa lite olika produkter, och det e bra grejer oxå. Men tror inte jag ska börja sälja det. Men va kul att man fick veta om typ allt ändå.

 

Fick med mig en liten tub med handkräm =) Va hos henne i 2 timmar haha. Trevligt.

 

Nu sitter jag här och gör inte nåt, slappnar av typ. Idag behöver man ju verkligen inte ta nån ansiktsmask, så fin i hyn nu efter grejset! =)

 

Buketten

  

 

Hand krämen

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards