Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Torsdag/Ullared/Spruta/Tesla

Av Angelica - 16 september 2011 01:58

Torsdag.


Tesla-love song


Sök på den på youtube, förbannat bra låt!


Imorse så åkte jag och mamma till vårdcentralen för att ta den andra sprutan.... och fy fan va ont det gjorde denna gången eller!! Jag skojjar inte, gjorde svinont!!!

Efter det så åkte vi till Vara bagarn och köpte med bröd och fika och åkte till Kristian en sväng innan han skulle åka och jobba.


När vi kom hem så gjorde jag inte så jättemycket.

Slog en pling till Pettersson som visade sig att hon satt i bilen och va på väg till Vedum! =D Vilket jag tyckte va hur kul som helst! Hon har ju varit så sugen på att åka till Ullared det senaste, men jag har ju varit där 2 gånger väääldigt nyss. Men vi bestämde oss för att åka dit ändå, så fick hon ju äntligen komma dit hehe.

Vi va framme runt fyra på eftermiddagen, det va lugnt då med, gick rätt in och inte alls mycket folk. Gött det!

Så utan att man visste ordet av det, så blev det en heldag med bästisen! =D

Innan dess har vi inte hunnit träffas på huuuur länge som helst!


Imorn ska jag dra till en bankomat och ta ut pengar inför resan så det e gjort, jag ska kolla så att allt som ska va i handbagaget är i packat, jag ska packa ner de sista grejerna i resväskan och se över så att allt är med i den, jag ska duscha och fixa mig, sen bär det av på kalas för 3 personer =) Sen hem och sova.

För på lördag bär det av till Bulgarien! =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 februari 2012 14:45

Onsdag.   Oj oj, det var hemskt längesen jag var inne här och skrev några rader. Vad har hänt sen sist tro? Jag tränar ännu mer nu, 4-5ggr i veckan blir det nu för tiden. Hemskt gött är det faktiskt! Har kört på GI i över 1 månad nu, men jag...

Av Angelica - 16 oktober 2011 12:11


Söndag.   Igår så va det Oktoberfesten på Kronan. Jag va där med bästa Jonna och bästa Angelica. Det va en riktigt rolig och lyckad kväll!! =) Mycket folk, lite gratis i baren och riktigt kul bara! Nu ser jag fram emot nästa helg!! På fredag bl...

Av Angelica - 12 oktober 2011 01:03

Nää jag kan inte sova, inte än och jag vet inte varför. Får väl titta på en film eller nåt och förhoppningsvis somna till den. Sagan om de två tornen =)   Men jag kan ju visa de underbara tallrikarna, asseter, skålar och muggar i samma serie som ...

Av Angelica - 11 oktober 2011 18:06


Tisdag.   Idag så kliade det lika mycket i fingrarna efter att få göra höstfint inne. Så då gjorde jag det oxå! Här är resultaten:      Har inte gjort så himla mycket idag, har kännt mig rätt så slö faktiskt. Då blir det så att man kik...

Av Angelica - 10 oktober 2011 18:28

Måndag.   Idag så ville jag göra höstdekorationer för innebruk =) Hade 3st hjärtfomade krukor ståendes hemma så jag, mamma och Marianne åkte till Lidköping till Lidens så handlade jag lite småväxter och pynt. De blev allt lite söta =)    Va ...

Ovido - Quiz & Flashcards