Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Angelica - 10 oktober 2010 22:09

Söndag.


Sitter och kikar på datorn och lyssnar på självaste Michael Jackson.

 


Min helg har varit superbra!! I fredags så va det fest hos Timmie, collegefest till och med.

Jag hann inte riktigt hitta bra kläder till det, hann bara hem och sminka mig och åka dit i stort sett.

Men slängde på mig en skjorta och det gick ju kanon!


Måste säga att den festen va väldigt rolig faktiskt! Hade inte tänkt åka på den först för att det blev så stressigt men sen tänkte jag om och drog dit ändå! =) Tur att jag gjorde det =P

Har såååå många roliga kort hahahahahaha!!!!!!

Jag ser flummig ut, jag vet men va fan, det bjuder jag på!

 


På lördagen så jobbade jag på Harmoni, sålde hemskt bra! Jag gjorde en näbbukett som skulle va till bröllopet som va igår, en höstig skulle det bestämt va. Näbbuketter ska inte va stora. Gjorde även corsage. Vid 2-tiden så kom Sabina dit så började vi våran lilla färd mot Trollhättan för att hämta bästa Martina =)

Men vi tog vägen hem till Sabina först så jag fick hälsa på lilla sötnosen Melker! =)

Såååå gó! När vi väl va i Trollhättan så träffade vi Jossan, det e oxå en gammal klasskompis, så kul att man träffade henne oxå! =)

En näbbukett

 

Melker!

 


När jag och Martina kom hem hit så lagade jag mat till oss, det blev kyckling, potatisgratäng och béarneisås. Supergött va det! Sen slappade vi. Sen så började vi att göra oss iordning inför kvällen!

Vi va på Kronan, Martina har aldrig varit där, men hon tyckte det va kul som tur va. Vi hade en riktigt kul kväll!

Vi blev medbjudna till ett vip-bord, och fick gratis drickbart, trevligt!


Jag och Martina

 


Nu ikväll så har jag varit en kärring och spelat bingolotto....för att ha nåt att göra.

Fixade lite varm choklad, alltid gött! Kan nog bli så att det blir lite mer varm choklad snart.

Ikväll så blir det även ansiktsmask mm. kan va hemskt gött.


 


Imorn e jag ledig! Så gött! Imornkväll så blir det träning, så kuuuul! =)


Nu säger jag hej då så länge!




Ovido - Quiz & Flashcards