Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Angelica - 4 oktober 2010 23:31

Måndag.


Usch, har varit seg verkligen hela dagen, plus att jag vaknade med huvudvärk, har fortfarande det, hjälpte inte med Ipren... börjar ju fundera på om det e så att det e migrän som börjar smygandes...har ont i huvudet verkligen varje dag, och då ljuger jag inte. Börjar bli väldigt jobbigt nu...har haft så i ja jag vet inte va! Fy skam!


Har kollat klart på Rush Hour som gick på tv:n, har sett alla men de e ju så bra! Tycker jag!


Kände att jag ville kladda lite här, men vet ju inte så mycket mer att skriva. hmm.

Kan ju hoppas på att det kommer massor med kunder imorn till butiken, annars finns det inte så mycket att göra, gå och plocka iordning och pilla lite mm, fixa beställningar.

Men brukar va lugnt på tisdagar och onsdagar.


I helgen så borde det va kornan 18+ eftersom 23:an va nu i helgen, kanske till och med e oktoberfesten, kan ju va så. Har inte hört att det ska va det men annars så hör la man nåt om det i veckan... har inte den blekaste aning om jag ska dit, får la se va man känner för och hur det ser ut på pengafronten...


Skit samma! Nu tänker jag gå och lägga mig! Natti!






Av Angelica - 4 oktober 2010 19:32

Måndag.


Idag gick jag upp runt 12 halv 1, behövde verkligen få sova ut! Så gött kan jag lova! =)

Fixade lite ätbart, kikade på tv. Sen ringde Sabina, så då fick jag åka upp till Vedum och låsa hos Philip för hon hade inga nycklar eller va det va =P


När mamma kom hem så åkte vi till Lisch, jag fick köpt mig ett par nya leggings, det va det enda jag köpte, hittade såklart massor av annat fint, men jag kan inte köpa det än tyvärr. Fick ett telefonsamtal av folktandvården att jag inte ska till tandläkaren imorn för att hon va sjuk, så ska dit nästa onsdag istället...blllööööhhh!


Nu när vi kom hem så lagade vi mat, sen så fixade jag även hos katterna =) tog lite kort på kattungarna...igen =) Så söta så!

Får ta och lägga upp lite bilder på facebook med så de som ska bli ägare till dom får se sina gullungar ^^


Ikväll blir det verkligen bara slapp kan jag looova!!! Så gött! Andreas ska tydligen komma sent ikväll oxå, för  han ska jobba i närheten här nånstans imorn.

4 dagar gamla

 


Ovido - Quiz & Flashcards