Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Tisdag/Träning/Jobb

Av Angelica - 4 oktober 2011 23:11

Tisdag.

 

Ja igår så va det äntligen träning igen! Bodytoning, det e så kul och känns verkligen överallt efteråt =) kommer missa träningen på torsdag, lite synd tycker jag allt. Men det e ju på grund av en bra sak, ska jobba på Lidens på imorn och på torsdag =) Riktigt kul !!


Idag har jag väl inte gjort så mycket kan jag ju inte påstå. Jag och mamma åkte till Ginza en sväng, köpte lite filmer. Tänkte ut och gå förut, men fasen asså, det lockade inte alls när jag tittade ut så jag struntade i det faktiskt idag. Men går ju de andra dagarna =) så nån dag får man skippa =P


Imorn efter jobbet så blir det till att åka till Carolina på tjejmiddag =)

Ska bli kul! Undra vad det blir för mat =) Säkerligen nåt gott!


Men nu ska jag väl försöka sova, ( vilket inte kommer gå så bra ) som vanligt nu för tiden... Men men imorn blir det jobb! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 februari 2012 14:45

Onsdag.   Oj oj, det var hemskt längesen jag var inne här och skrev några rader. Vad har hänt sen sist tro? Jag tränar ännu mer nu, 4-5ggr i veckan blir det nu för tiden. Hemskt gött är det faktiskt! Har kört på GI i över 1 månad nu, men jag...

Av Angelica - 16 oktober 2011 12:11


Söndag.   Igår så va det Oktoberfesten på Kronan. Jag va där med bästa Jonna och bästa Angelica. Det va en riktigt rolig och lyckad kväll!! =) Mycket folk, lite gratis i baren och riktigt kul bara! Nu ser jag fram emot nästa helg!! På fredag bl...

Av Angelica - 12 oktober 2011 01:03

Nää jag kan inte sova, inte än och jag vet inte varför. Får väl titta på en film eller nåt och förhoppningsvis somna till den. Sagan om de två tornen =)   Men jag kan ju visa de underbara tallrikarna, asseter, skålar och muggar i samma serie som ...

Av Angelica - 11 oktober 2011 18:06


Tisdag.   Idag så kliade det lika mycket i fingrarna efter att få göra höstfint inne. Så då gjorde jag det oxå! Här är resultaten:      Har inte gjort så himla mycket idag, har kännt mig rätt så slö faktiskt. Då blir det så att man kik...

Av Angelica - 10 oktober 2011 18:28

Måndag.   Idag så ville jag göra höstdekorationer för innebruk =) Hade 3st hjärtfomade krukor ståendes hemma så jag, mamma och Marianne åkte till Lidköping till Lidens så handlade jag lite småväxter och pynt. De blev allt lite söta =)    Va ...

Ovido - Quiz & Flashcards