Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Angelica - 27 februari 2011 23:26

Söndag.

 

Idag har jag inte gjort så värst mycket kan jag ju inte påstå.

Drog till Vara senare med Louise och hennes kompis och käkade pizza.

Sen drog jag hemåt, köpte med mig en bingolott, visade sig att mamma hade oxå köpt en så vi spelade ihop. Men va fasiken inget ändå, va 1 nummer ifrån 20.000 kr, va 1 nummer ifrån 25.000kr på fritidsresor, va 1 nummer ifrån 500kr på samma bricka!!! grrrr. Borde man inte vunnit då eller! Typiskt!

 

Efter det så kollade vi på Wallander, bra som vanligt. Attans! kom på nu att jag missade ju Solsidan förut ju! buhuu =( nu blev jag liten ledsen. Röv oxå! När går reprisen?!

 

Igår så va jag ju bjuden på Matz 25-årsfest =) Sexparty va det oxå hahaha! En riktigt lyckad och trevlig kväll va det! Kul att träffa allihopa på en och samma gång igen, va ett bra tag sen sist!

 

Har några roliga saker att se fram emot framöver kan jag meddela =)

Kommande fredag så ska jag till Göteborg med Kristian o/c och kolla på Black Label =)

Kommer bli nice! Va hos Taurus idag och betalade min biljett.

Jag vet inte helt hundra på vilka det e som ska åka men det gör inget. Blir kul!

  

 

Sen den 2 april ska jag och Louise till Lidköping och se på Jay Smith!!!! =D Wiiiiie!

Hennes mamma visste att Louise ville gå på det och hon visste att jag gillar Jay, så då köpte hennes mamma biljetter till oss! =D Så snällt! Längtar!

Då jävlar ska jag ha hans autigraf och ha ett foto på mig  och han grrrrr ;)

  

 

 

Sen den 14 april så blir det oxå en bra dag =) För då har jag en tatueringstid inbokad! =D

Äntligen! Blir tredje tatueringen. Denna gången blir det en Orkidé på handleden =)

Jag älskar nämligen Orkidéer =) Kommer la kännas, men det e som man säger: Vill man vara fin, så får man lida pin! =)

  

 

 

Detta e saker som jag verkligen ser fram emot! Massor! Skulle sitta fint med ett jobb oxå! Men nu hoppas man ju på att Roséns hör av sig i veckan, för nu har sista ansökningsdagen varit!

Håll tummarna!!!!!!

 

Imorn blir det träning igen! Äntligen! Får se om Sanni hinner med och testa en gång =)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards