Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Angelica - 16 februari 2011 16:27

Onsdag.

 

Fy satan vilken tråkig dag detta är!!! Vaknade upp och va hur irriterad som helst plus att jag hade världens huvudvärk! Grrrrr!

Vet inte varför jag va arg och irriterad heller, men så e det väl ibland.

Åkte till Sabina, åkte med henne till Herrljunga för att lämna en matlåda till Philip som han hade glömt. Sen spelade vi lite guitar hero.

 

Vi åkte hem till mig senare, så fixade jag mat åt oss, makaroner med köttfärs.

Nu har hon åkt hem igen.

 

Har så sju helvetes trååååååkiiiiiigt!!!!! Inte OKEJ!

 

Det e nåt som e knas idag känner jag asså, men vaaaaaad???

Fick ju ett samtal av mamma förut, att en som vi känner dör förmodligen snart =( Det e folk som vakar över honom nu. Han e inte vaken, bara ligger och sover. Det e fan inte okej, jag ska säga va det e, det e orättvisa!!

 

Va ska man göra ikväll eller? Vill göra nåt juuuuu.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards