Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Angelica - 8 februari 2011 11:35

Tisdag.

 

Idag så vette skjutton va jag ska hitta på, kommer inte på nåt. Skulle behöva åka till Lidköping för att lämna Oriflameprodukter till 2 kunder. Känns onödigt med tanke på att jag ändå ska till Lidköping på torsdag med pappa, men enligt han så hinner vi absolut inte det. Vi båda ska till Specsavers, han ska ha nya glasögon, jag ska på synundersökning och se ifall jag ska ha glasögon när jag kör bil och eventuellt ser på tv, får förbaskat ont i ögonen! Speciellt när jag kör bil. Har även ont i huvudet nån gång varje dag, och då ljuger jag inte, det e alltså nån gång varje dag som jag får ont i huvudet, så sitter det i aslänge. Så om jag oxå ska ha glasögon så fixar vi det då oxå, enligt pappa. Vi får la se, skulle ju va helt underbart att slippa den j*vla huvudvärken och att man slipper sitta och typ koncentrera sig och ha ont i ögonen.

 

Om en stund så ska jag fixa middag till mig själv, mamma och pappa jobbar ju. Idag får det allt bli pasta, kycklingbitar med béarneiesås toppat med ost i ugn! Så fruktansvärt gött!

 

Gjorde det i söndags =P

Såhär ser det ut.

  

 

Ny klänning som jag köpte i Göteborg.

Detta e baksidan!

  

 

Köpte denna söta klänning i Ullared.

  

 

Emelie, Jag och Linda när vi va ute i lördags.

  

Ovido - Quiz & Flashcards