Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Angelica - 9 februari 2011 00:00

Tisdag.

 

Usch och fy sicken huvudvärk jag haaaaar!!!!!!!!!!!! ;(

Så jäkla jobbigt!!! Ska försöka sova snart.

Så fick jag reda på av mamma och pappa förut att jag skulle ha haft beställt tid för synundersökning åt pappa oxå på torsdag, det hade de inte sagt till mig så nu ska jag ringa dit imorn igen och se om man kan knö in han oxå, annars får vi ta det en annan dag, får se hur det blir. Fan va störande. Hoppas att det går, vill inte vänta längre juuuu.

Håll tummarna för det nu då. Vet att det fanns en tid halv 5 oxå, men det tar bara ca en kvart att göra en synundersökning sa en som jag känner som är på samma ställe, så det borde la funka om vi kommer en kvart innan hehe. Ska ordna detta imorn ja.

 

Nu ska jag se om det e nåt vettigt på tv:n, annars tänker jag sova.

Skriver imorn hur det har gått med mitt ringande.

 

Ovido - Quiz & Flashcards