Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Angelica - 24 februari 2011 16:35

Torsdag.

 

Idag så åkte jag och Sanni en sväng till Lidköping =)

Jag skulle köpa nya träningsskor. Fanns ett par som föll mig i smaken.

 

Dessa, väldigt sköna.

  

Ska använda de först ikväll på träningen! Gött.

Köpte även en ny vattenflaska, en liten rosa blev det.

 

Vi gick runt och kikade i lite affärer, vi gick bl.a in på H&M.

Där köpte jag en svart klänning och en gullig t-shirt, passar väldigt bra ihop =)

Så det ska jag nog ha på kalaset på lördag.

 

Kjolen

  

 

T-shirten

  

 

Sen åkte vi en trip till Läcköblommor oxå. Köpte 2 tulpanbuketter som jag ska

ha till ett blomarrangemang på lördag. Matz fyller 25 år, han ville inte ha nåt men vill ha med

mig nåt när man går på kalas. Så jag ska göra ett ölblomarrangemang =)

Har det i huvudet hur det ska se ut, tar kort på resultatet =)

Sen körde jag hem Sanni.

 

Stack in på Harmoni innan jag åkte hem, köpte med mig lite grönt som utfyllnad, poppel och sallall.

 

Fixade mat när jag kom hem, kyckling, ris med béarneiesås =)

 

Ikväll så ska jag åka upp till Vedum och träna, kommer va helt död efter det, har inte varit med

på aslänge! Men men, nu jävlar!

 

Nu går jag upp och slappar i soffan!!! Gött!

 

Ovido - Quiz & Flashcards