Alla inlägg under maj 2011

Av Angelica - 2 maj 2011 17:39

Måndag.


Idag så har jag och mamma varit och fikat med några bekanta. Sen kikade vi inne på Lises i Vedum.

Köpte mig en vit blus, kan man väl kalla det och ett vitt linne som jag ska ha under.

  


Så fick jag även hem Oriflameprodukterna från beställningar ur katalog 6 idag =)

Detta hade jag köpt ur katalogen denna gången:

  

Tyngder till vrister/armar, Läppstift red ovation, After sun och Sol stick.

 

Detta fick jag:

  

2 stycken swim wear bags, leg mousse och tender care vanilla ( helt underbar! )

 

igår så va ju jag, Veronika och Jennifer med på en vårmarknad, jag cyklade faktiskt dit!

Vi sålde Oriflameprodukter. Så här såg vårat bord ut!

  


Idag så köpte även jag och Philip en ny grill till mamma och pappa för vi tyckte att den som de hade

innan va äcklig och kass! Det tyckte de om!


Nu ska jag göra mig iordning för träning! Men det värsta e att jag först ska cykla till träningen! =)

I blåsten..... Hatar när det blåser faktiskt! Kommer knappt att orka cykla hem efter träningen, det kommer

bli jobbigt! Men jag vill bli mindre!!!!!!


 

Av Angelica - 1 maj 2011 12:04

Söndag.

 

Lite tidigare i veckan så ringde jobbarkompisar och frågade om jag ville med ut och äta =D

Klart jag ville det! Vi drog till Italia i Lidköping. Jag tog pizza och en hemskt god efterrätt.

 

Denna helgen har varit fullspäckad, blir mer idag =)

I fredags så va jag och pappa och kikade på cyklar i Lidköping, slutade med att jag tydligen

va tvungen att bestämma mig samma dag om jag skulle ha den lr inte. Så sa pappa att han ville

ge mig den i tidig 20-årspresent =D Det lät ju strålande tyckte jag! Så har jag en sprillans ny svart cykel!

Så här ser den ut!

  


Efter det hemskt trevliga cykelköpet så körde pappa mig till Christin =) Hon bor i Lidköping, och jag,

Christin, John(hennes kille) och min syssling Rebecka skulle till Stadt på kvällen.

Vi åt lite pizza, hade glömt av att äta nån mat innan jag åkte.

Sen istället för att förfesta hemma hos Christin innan Stadt, så drog vi till bowlinghallen och bowlade! =)

Vi slog vad om att förloraren skulle köpa en cider till vinnaren. Vem vann tror ni? Jo, självklart jag ! ;)

Sen drog vi då vidare till Stadt! Tyvärr så va det inte så kul där, va massa studenter där, då e det inte så kul så

vi åkte hem redan vid 1.


Igår lördag, så åkte vi till Sätila för att fira lilla Signe som fyllde 1 år! =) Snuttan!

Det va hemskt trevligt på kalaset. Varmt och gött så man kunde sitta ute =)

  


Sen på kvällen så grillade jag med Tommy, Natha, Philip och Sabina. Det va verkligen gött kan jag lova!

Jag va chafför denna kvällen. Körde Tommy, Natha, Sabina och Fredrik till Herrljungaparken.

Jag och Philip åkte till Levene, Sanni hade fest.

Sen åkte vi och hämtade de andra i parken. På vägen hem fick vi stanna och hjälpa några

småkillar som  hade fått punka ( mohahaha ). Vi va räddarna i nöden, för att jag hade rätt storlek på

fälgkorset ;)

Sen åkte jag hem och sov!


Idag e det inte en lugn dag heller, men en rolig dag att se fram emot! Hoppas jag!

Ska stå på vårmarknad med Veronika och Jennifer och sälja Oriflamepaket! Till bra priser!

Så ska cykla dit vid 14.10, vi skulle träffas halv 3 för att hinna göra iordning allt snyggt innan det

förhoppningsvis kommer folk.

Ska ta kort på vårat lilla stånd sen när det e klart! =)


Ikväll blir det till att ta det lilla lugna. Ska bli gött.

Just det ja, va ju på Överby med Sanni och Sabina i torsdags. Fick köpt mig 3 par nya skor,

3 toppar och en klänning.

Här e det kort på skorna iallafall.

  


  


  


Fick en present igår av Tommy och Natha för att jag hade varit hus och kattvakt.

Fick denna Converse All Star väskan med en stor godipåse i =)

 


Ovido - Quiz & Flashcards