Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Angelica - 18 maj 2011 13:17

Onsdag.

 

Igår efter jobbet så gick jag ut till mitt nya blomsterland och plnaterade i 10 st smultronplantor =)

fyra stycken runt trädet och 3 var på varsin sida =) Blir så fiiiint!


Igår snittade jag av skott från ampeliljorna och satte de i vatten så de ska få rötter.

Blev rätt många =P Har satt 2 st för ett tag sen och de har fått redan =)


Idag är jag ledig, då e det såklart att det är trökväder....

Så va ska man hitta på??? trök, trök, trööök!


Ska jobba tors-lörd denna veckan oxå, ledig söndag o måndag sen =)

Klockan e redan halv 2 och jag har inte gjort ett skit!


Vecka 23 ska jag bjuda på middag här hemma till arbetskamater o chefer. Får se vilka som kommer,

vet inte vilken dag än, det skulle Kristina bestämma vilken dag jag kunde va ledig. Vet att det blir en vardag iaf.

De tycker att det ska bli väldigt skoj sa de =)

Vet redan va jag ska laga =)


Kanske ska gå och hämta posten, kanske kommit nåt sköj till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards