Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Angelica - 4 maj 2011 23:45

Onsdag.

 

Idag jobbade jag igen. Alltid lika roligt, men alltid lika trött och sleten efter en jobbdag.

Efter jobbet så åkte jag på tjejmiddag hos Therese, fy skråen! God mat vill jag lova!

Kyckling som måste ha varit marinerat i nåt gott, ris och massa annat bös till. =)

Efterrätten va lite flummig, hon hade skurit banan, ananas och mango i halvstora bitar, stuckit i

en glasspinne i var för sig sedan doppat de i mörk choklad, in med det i frysen. Isglass =)

Det va gott =)


Sen fick jag tacka för mig, åka hem, började laga mat, i samma veva började jag att göra

chokladfudgetårtan som jag har lovat att ha med mig till jobbet imorn...

Tar ju sin lilla tid. Men nu e skiten klar, jag har äntligen fått tagit min mycket efterlängtade dusch!!!

Nu återstår det bara till att sova! =)


Imorn jobb igen. Efter det ska jag åka till Vara, till Kristian och Tina, lämna smink till Tina och kanske gå

med de på slättatorsdá!

Sen åka hem och packa inför resan mot Stockholm som skrer på fredag, kommer hem på söndagkväll igen.

Fullt upp denna veckan känner jag! Puh!

Ovido - Quiz & Flashcards