Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Angelica - 13 maj 2011 08:47

Fredag ( 13 ).

 

Jaha uppe tidigt idag, ska åka till jobbet om 10 min ungefär. Skulle inte jobbat idag egentligen, men igår

så fick jag ett trevligt samtal av lidens som berättade att jag skulle få fler tider =) Så att det skulle

bli som heltid! Kanon! Så ska kika upp alla tider o så när jag kommit dit.

Så sa hon även att alla tycker att jag e bra, och trevlig att jobba med mm. Det e ju kul att höra =)


Hoppas att man slipper ha otur idag då, med tanke på att det e fredag den 13.hehe.

Det återstår väl att se.

Det e ju fint väder ute idag iaf =)


Ska jobba imorn o på söndag oxå. På lördag ska jag va chafför åt Fredrik och Kevin, vi ska till Motorgår´n.

Tur att man börjar jobba halv 11 på söndag, men har sagt det att tänker inte åka hem allt för sent.

Ska kanske köra fredriks Amazon då hahaha!


Ikväll blir det till att bara ta det lugnt och slappa! Kolla på Big Brother typ.


Men nu måste jag göra det sista så får jag ta och åka iväg! =)

Ovido - Quiz & Flashcards