Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Angelica - 5 maj 2011 23:27

Torsdag.

 

Idag va det jobb igen. Helt slut efter dessa jobbdagar hehe. Ledig hela helgen nu.

Efter jobbet åkte jag till Kristian och Tina, vi hade bestämt att vi skulle kika runt på slättatorsdá

en sväng. Så då gjorde vi det. Det jag köpte va billigt godis på Stefans foto hehe ;)

Lämnade även smink till Tina som hon hade köpt av mig =)


Åkte hem lite senare. Fixade mig lite mat. Makaroner och köttfärssås.

Har kollat på Big Brother. Sjukt. Efter det har jag kikat på Scrubs.

Nu sitter jag här´och ugglar, trött som ett as. Ska skriva mig en liten lista tills imorn så jag vet

va jag ska packa med mig, åker ju till Stockholm imorn eftermiddag med mamma och mormor.


Ska befinna mig i Stockholm heeela helgen. Ska på Hairmusikalen på lördag.

Fick det i julklapp av moster.

Blir till att gå upp tidigt imorn ändå... gå bort till grannen som fyller år på lite kalas.

Sen åka och hämta faster vid bussen. Sen åka till Lisch och hämta mormor, SEN börja redan till Stockholm.

Hatar att åka bil så fruktansvärt långt!

Ska ju definitivt ha med mig datorn!!!


Nu ska jag fasiken gå och lägga mig! Ser i kors!


Ovido - Quiz & Flashcards