Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Angelica - 9 mars 2011 17:57

Onsdag.

 

Idag så gick vi upp tidigt för att åka till Lidköping. Jag, mamma och Ellen.

Vi kom iväg innan 9 =O Ellen va pigg, hon gick upp klockan 8 redan.

Hon fick 20 kr av hennes farfar, för dom så köpte hon ett nytt nagellack =) Denna gången blev det ett ljusblått. Hon va nöjd.

 

Vi fikade även med mormor o /c. Jag och Ellen sprang omkring i några få affärer, jag provade kläder, speciellt byxor. Ellen hittade en astuff jeansklänning som jag då provade, och jag lovar, den va assnygg!!!! Hittade även en fin lite kortare kavaj, äger ingen kavaj, men jag tycker att jag passade bra i den. Så det ska jag väl införskaffa mig när det finns pengar till det.

 

Igår fick jag ett par ljusa jeansleggings av Josefine förresten, väldigt fina och passade bra på mig =) Tackar!!!

 

Nu har jag ställt in en potatisgratäng, som jag har gjort själv från grunden, till det ska det bli sjömansbiff som jag steker i bbq allround med beárneiesås.

Lagar till mig, pappa och Philip, mamma får äta det när jag har hämtat henne på sitt jobb.

 

Blir bara till att slappa framför tv:n ikväll, va jag vet.

 

Gillar inte att det har kommit mer snö idag, massa snöblask juuu!

Ovido - Quiz & Flashcards