Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Angelica - 8 mars 2011 21:58

Tisdag.

 

Idag så hann jag inte åka med Sabina på Herrljunga marknad. Men hon va så snäll och köpte marknadsgodis till mig ändå hihi.

 

Senare så åkte jag, mamma och Sabina till Skene, till blomsterkällaren, där jag lämnade ett cv, som en av ägarna ville ha. Sen åkte vi vidare till Sätila. Har varit där hela dagen. Andreas grillade hamburgare =) mums!!!

 

Åkte hem runt 7 ikväll. Ellen följde med hem =) Så imorn ska vi åka till Lidköping med mamma. Fika med en hög andra människor. Ska även prova byxor och leggings och allt va det nu är...

Sen ska vi köra Ellen till Herrljunga, där vi ska möta upp Andreas, så ska hon åka med honom.

 

Efter det så vet jag absolut inte va jag ska göra. Det får man se då =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards