Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Angelica - 7 mars 2011 15:25

Måndag.

 

Jag och Emma åkte med mamma till Vara tidigare idag, handlade lite mat.

Jag har lärt mig att gilla naturgodis, de som e jordgubbar med vit yoghurt runt. Asgoda ju!

 

Vi va inne på Lises mode oxå, först i Vedeum, köpte en ny plånbok, har ju letat runt lite överallt efter en ny, hittade en perfekt. Snygg e den oxå!!

  

 

 

Sen åkte vi till Vara, gick in på Lises mode där oxå, provade massor med olika byxor, men inget bra. Vi åt även på Bistro. Friterad kyckling med currysås =)

 

Snart så ska jag köra Emma till tåget så ska hon åka hem =/ Men vi ska träffas snart igen =) Så det e lugnt.

 

Längtar som en tok till ikväll, för då blir det träning!!! =) Det skulle va helt nya steg mm idag, så det ska bli kul =)

Så blir det till att ta det lugnt när man kommer hem efter träningen, ta en ansiktsmask mm =)

 

 

Av Angelica - 7 mars 2011 10:04

Måndag.

 

I fredags va ju jag och ett gäng och kollade på Black Label Society, det va förjävla bra!!!! =)

I lördags va jag på kronan med Angelica, så följde även en annan tjej med, Frida hette hon. Det va trevligt! =)

 

Idag e Angelica riktigt glad! För en som jag känner har fixat biljetter till The Big 4, METALLICA, Megadeth, Slayer och Anthrax =D Kan det bli bättre på en måndag eller? Nej!

Den 3 Juli på Ullevi!

 

  

 

Igår kom Emma till mig! Nice! Vi spelade bingolotto igår, jag van fan inte men såklart att Emma vann! =P tusaaaan =P

 

Idag får vi la se va som händer, ikväll blir det iallafall träning, som vanligt =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards