Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Angelica - 3 mars 2011 23:15

Torsdag.

 

Idag ringde Anna ifrån Blomsterkällaren vid 12-tiden och sa att hon ville träffa mig idag =)

Så det tyckte jag va väldigt bra. Vi bestämde att jag skulle komma vid 4-tiden.

 

Käkade pizza med mamma idag, gött som vanligt. Efter det så åker jag och gör mitt oasishjärta till begravningen som vi ska på imorn. I det oasishjärtat blev det:

Blåa anemoner

Vita ranunklar

Ljusrosa ranunklar

Ljusrosa vaxblomma

Poppel

Läderblad

 

Blev mycket fint ihop, tycker jag. Sen vet inte jag va ni tycker som sagt. Alla har olika smaker. Men jag ville att detta hjärta skulle bli ljust och våraktigt.

 

Sen åkte jag hem och slängde mig i duschen och fixade till mig. Åkte till Herrljunga till Blomsterkällaren och allt gick bra där =) Jag fick göra en bukett och en plantering. Så pratade vi lite, absolut inte bara om själva floristyrket osv utan även om massa med hårdrocksband, festivaler, va hon gillade att göra, va jag gillade att göra, samma intressen. Jag kände att jag gick ihop bra med henne =) Verkade som att hon tyckte samma. Hon tyckte att det va fina grejer jag hade gjort ( hon fick massa bilder på saker som jag har gjort ). Vi får la se hur detta går. Hon hör la av sig.

 

Hann hem och byta om och va hemma en kvart ungefär innan det bar av till träningen.

Idag va det kul som vanligt, bara att jag va lite sleten kände jag.

 

Sen har jag inte gjort så mycket mer denna dag.

Blir upp tidigt imorn för att fixa sig inför begravningen. Då kan man lika gärna sminka färdigt sig inför kvällen då det bär av till Göteborg med en hög människor. Lördag: Kronan Ladies night med Angelica =), söndag: Åka till Sätila och va barnvakt =) Gillar denna helgen =)

 

Hjärtat.

  

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards