Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Angelica - 12 oktober 2011 01:03

Nää jag kan inte sova, inte än och jag vet inte varför. Får väl titta på en film eller nåt och förhoppningsvis somna till den. Sagan om de två tornen =)


Men jag kan ju visa de underbara tallrikarna, asseter, skålar och muggar i samma serie som kommer att bli i min ägo! Bara min! =D de finns här i huset ;)

Valde både lila och vita, snyggt när man kan blanda =)

Så kan jag ju meddela att jag önskar mig en sån här fin dödskalleljuslykta =)

Finns i fler färger. På cervera.


Kom nog på varför jag inte kan sova mm, för att jag ska laga tand på måndag!!!! =S

Jag har alltid haft väääääärldens tandläkarskräck, och det har jag verkligen fortfarande! 

Tänker ju på det hela tiden! Fy faaan, det bara vrider och vänder sig i magen på mig bara av att jag tänker på det!

Hur fan ska det gå när jag väl ligger i den där jävla stolen =( =( =( usch! 

Ni får tycka att jag  är barnslig, men det skiter jag i! Bara de där ljuden som de däringa maskinerna för, så är det inte kul att tänka på det =( Blä! Det får fan gå fort! 

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards