Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Angelica - 20 januari 2011 20:55

Torsdag.


Idag har jag varit hos Kristian, så har han fått fixa och trixa lite grann med datorn.


Jag har funderat och gått och tänkt på det trevliga jag ska göra imorn!

Brudbukett

Corsage

2 st altarbuketter

2 st mindre buketter

2 st bordsdekorationer

4 st andra buketter


Jag ska göra grejer till bröllop! Äntligen! det e så kul!!! =D

Kommer verkligen ta kort på det jag ska göra så ska ni få se resultatet.

Men jag e allt lite nervös inför det nu, allt ska ju bli så prefekt.


När man väl har kommit igång så e det rätt så lugnt, man ser precisva som behöver göras och justeras.

Men bruden måste ju bli nöjd! Men e glad över att jag har rätt så fria händer. Känns bra att man känner bruden iaf =)


Har en bild i huvudet hur det hela ska se ut, man får helt enkelt testa sig fram och se hur det blir =)

IIIhhhhhh!!!


Ikväll har jag varit hos Jonna en liten sväng, hon va snäll och färgade mitt hår. Ingen utväxt längre =)


På lördag ska jag jobba på Harmoni, själv för första gången! De andra ska iväg på mässa i Stockholm.

Men det ska väl gå fint =)

Så härligt att se alla tulpaner i alla dess färger nu!

 


En brudbukett som jag gjorde i när jag gick i skolan. Hade hårdrockstema.

Kallor, Passionrosor, Prärieklockor, Aspidistrablad, Texasgräs, Björngräs, Murgröna, Salall, Läderblad och nitar som hänger ner.

 

Ovido - Quiz & Flashcards