Alla inlägg den 1 november 2010

Av Angelica - 1 november 2010 17:31

Måndag.


Nu kommer det bli ett bildinlägg, på festen som jag och min bror hade ihop, presenter man fick av de som kom, kläder och blommbös...


I lördags så hade jag och min bror födelsedasfest/maskeradfest ihop.

Det blev en riktigt lyckad kväll! Nöjd! Tackar för presenterna!


Har shoppat kläder, ovanligt haha, neeeej. =P


Först tar vi bilderna på det jag har shoppat i veckan:

Shoppat dessa på Gina Tricot

   


 

Shoppat idag påJC på Överby

 


Hög begravningsdekoration

 


Lösbunden begravningsdekoration

 


Några presenter

Av Malin och Jarnet

 


Av Mattis

 


Av:Martina, Carolina och Emmelie

 


Av Emelie

   


Av Ellen och Signe

 


Av Andreas och Josefine

 


       


Ett antal bilder. Men nu tänker jag åka och sola! Heeeej

Ovido - Quiz & Flashcards